Jij en je bedrijf van toegevoegde waarde
In de lezing ‘jij en je bedrijf van toegevoegde waarde’ neemt Ruth je mee in wereld van branding.
Als MarCom-deskundige heeft ze jarenlang ervaring opgedaan in het vermarkten van mensen en bedrijven. Ze kent de zogenoemde marketingtrucs maar realiseerde altijd stevige merken met minimale toepassing van die trucs. Het neerzetten van een onvergetelijk merk begint bij de drijfveren die je hebt om te brengen wat je wilt brengen en de ontwikkeling van vaardigheden die nodig zijn om die kracht te laten zien. Elk mens is geboren met uniek gereedschap dat gebruikt kan worden om toegevoegde waarde te laten zien.
Waar ligt jouw talent? Waar sta je voor? Hoe ontwikkel je jezelf tot een persoon die bevlogen is vanuit de kern? Bewust leren leven met je kernwaarden is uiteindelijk het belangrijkste wat we moeten leren om positief invloed uit te oefenen in onze wereld. Ruth zal je bewust laten worden dat een kleine aanpassing al kan leiden tot een grote verandering in je leven. Zodra mensen je drijfveer begrijpen, realiseer je impact. Hét ingrediënt waarmee je aantoont dat je een merk bent.
Ruth zet je aan het denken over je eigen gedrag en welke impact dat heeft op je omgeving.